Musings, Thoughts and CreAtions

Handcrafted
Polymer Clay, Silk Painting, Decoupage, Jewelery, Home Decoration and Accessoirs
by Alice Rath and Claudia Rath-Pasalic from CreAtions in Germany and Denmark

Samstag, 31. Mai 2008

Claudia's Haarspangen/Claudia's Barrettes

Liebe Leser, / Dear readers,
hier die versprochenen Bilder von Claudias Haarspangen. Sind die nicht wunderschön??? Ich bin wirklich ganz begeistert davon. Am liebsten würde ich mir die Haare wachsen lassen, um sie selbst tragen zu können.
Here are the pictures from Claudia's barrettes. They are wonderful, aren't they?? I'm real enthusiastic about them and wish I have had long hair to wear them myself.


Ich bin gerade dabei ein bestelltes Kissen mit Herzen fertig zu machen. Zeige ich Euch dann auch.

I actually work on a litte silk-pillow with hearts on it. It's a customers order. I'll show it as soon as I'm finish.

Am 22.06.2008 habt Ihr wieder Gelegenheit unsere Kreationen "live" zu sehen. Wir sind mit einem Stand beim Handwerkermarkt im Rahmen des Satteldorfer Unterdorffestes dabei. Vielleicht habt Ihr ja Zeit mal vorbei zu schauen. Ihr findet uns im Hof der Wielandschen Schreinerei.

On June 22nd there will be again a chance to see our creations live. There ist a handcraft-market at Satteldorf and we take part of it. Would be pretty if you would find some time to come and look around.

Habt ein schönes, kreatives Wochenende/ Have a nice and creative weekend

Alice

Keine Kommentare: