Musings, Thoughts and CreAtions

Handcrafted
Polymer Clay, Silk Painting, Decoupage, Jewelery, Home Decoration and Accessoirs
by Alice Rath and Claudia Rath-Pasalic from CreAtions in Germany and Denmark

Sonntag, 18. Mai 2008

Welcome Mom, Bye Lily!

Liebe Leser, Dear Readers,
Alice - Mutti - ist wieder zu Hause! Willkommen!! Pass auf dich auf und übernimm dich nicht!
Alice is back home!! Welcome!! Take care of yourself and don't overdo it!

Mutti hat meine für Sie gemachte Kette - Red Jasper - von Ihrem Hals runter verkauft. Ich werde ihr die Tage eine neue machen :-) Sie hat auch Lily Maroon verkauft. Sie war ja auch zum verkauf, trotzdem ist es soooo komisch sie jetzt gehen zu sehen!! Ausserdem kam sie mit einer Bestellung für ein Kissen heim und weiteren 5 verkauften Karten. Ist Ma nicht die beste Verkäuferin überhaupt!?
Can you believe Mom sold my gift to her - red jasper - right off her neck? Gonna make her a new one now :-) She sold Lily Maroon, too. It was up for sale, of course, but it is sooooo strange to see her go! Furthermore she sold 5 of her newly made cards and came home with an order for one of her decoupage silk pillows. Ain't Mom the best salesperson in the world?
Tschüss Lily, ich hoffe dir gefällt dein neues zu Hause!!
Goodbye Lily, hope you like your new home!!

Das Wochenende haben wir ganz gemütlich angehen lassen hier. Mein Bruder ist zu Besuch gekommen und hat sein Auto mitgenommen (das Fenster wurde just in time fertig!), jetzt gammeln wir hier rum und geniessen das Wetter. Wann immer Robert und Jenny geschlafen haben habe ich ein paar meiner Stücke fertig gemacht - ganz besonders gefällt mir die Flasche jetzt nachdem sie geschliffen und poliert und eingelassen ist!!
The weekend has been rather slow here, my brother has come to visit and to take his care home, he left tonight, right now we are just relaxing and enjoying the weather. Whenever Robert and Jenny have been sleeping I finished some of my pieces... I especially love how the extruded bottle came out after sanding and coating it in a very mate finish... Enjoy!
Passt auf euch auf, einen schönen, kreativen Tag wünsch ich Euch!
Take care, everyone, have a creative day!
Claudia

Keine Kommentare: