Musings, Thoughts and CreAtions

Handcrafted
Polymer Clay, Silk Painting, Decoupage, Jewelery, Home Decoration and Accessoirs
by Alice Rath and Claudia Rath-Pasalic from CreAtions in Germany and Denmark

Montag, 28. Januar 2008

Trüber Montag/Cloudy Monday

Liebe Leser/Dear all,

ist das nicht ein trüber Montag? Da kann man ja glatt trübsinnig werden. Um das zu vermeiden habe ich mir heute Morgen erstmal einen schönen Tulpenstrauß gekauft. Der macht mich jetzt fröhlich und außerdem arbeite ich in meinem Atelier, das sorgt auch für gute Laune.

It's a really cloudy Monday, isn't it? To escape from the melancholy one could get I bought for my self some pretty nice tulips. To look at them makes me happy und I'm working on my art-craft-things and this makes me happy, too.

Die Rosenkerze ist inzwischen auch fertig geworden. Ist sie nicht prima geeignet für den Valentinstag??

The candle with the roses is finish, too. Isn't it perfect for Valentines day???

Eigentlich wollte ich für den Ostermarkt gar keine Kerzen mehr machen, weil ich denke 7 reichen für 2 Tage. Heute Morgen habe ich aber dann 2 Kerzen gesehen die in Größe und Farbe perfekt sind für meine Magnolien- und Lavendelserviette.

I did'nt want to make more candles for the easter-market, because I think 7 candles are enough for 2 days. But this morning I saw 2 candles which are perfect in size and colour for my napkins with magnolias and lavander.

Wenn ich damit fertig bin, werde ich sie Euch zeigen. Das dauert aber ein paar Tage.

I'll show you also those candles as soon as I've finished them. But it will take some days.

Claudia arbeitet auch fleißig an ihrer Frühjahrskollektion, da könnt Ihr Euch in den nächsten Tagen auch auf schöne Bilder freuen.

Claudia works also diligent on her spring collection, therfore you can be pleased for some nice pictures during the next days

Habt einen kreativen Tag. Have a creative day

Alice


Keine Kommentare: